Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Костенко Р$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16
|
1. |
Костенко Р. В. Методичні засади формування у майбутніх економістів знань про валютний ринок та біржові валютні операції [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2010. - Т. 144, Вип. 131. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2010_144_131_6
| 2. |
Костенко Р. В. Визначення сутності поняття "Валютний ринок" у вітчизняній науковій економічній літературі [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Економіка і управління. - 2010. - № 4. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2010_4_22
| 3. |
Костенко Р. В. Формування у майбутніх економістів знань про валютний ринок та біржові валютні операції у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Економіка харчової промисловості. - 2010. - № 4. - С. 30-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echp_2010_4_8 Розкрито методичні засади формування у майбутніх економістів знань, умінь і навичок тестування торгових систем на основі програмного продукту MetaStock. Висвітлено наступні етапи засвоєння матеріалу в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців: копіювання та видалення тестів систем, порядок тестування систем, виконання запуску тесту системи за певним алгоритмом, ознайомлення з опціями тестування системи, графічного звіту, порівняння тестів систем, особливості використання системи максимального прибутку. Виокремлено три істотні типи систем, які можуть бути використані майбутніми економістами для торгівлі. Конкретизовано напрямки подальших досліджень щодо здійснення технічного та фундаментального аналізу валютного ринку.Раскрыты методические основы формирования у будущих экономистов знаний, умений и навыков тестирования торговых систем на основе программного продукта MetaStock. Освещены следующие этапы усвоения материала в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов: копирование и удаление тестов систем, порядок тестирования систем, выполнение запуска теста системы по определенному алгоритму, ознакомление с опциями тестирования системы и графического отчета, сравнение тестов систем, особенности использования системы максимальной прибыли. Выделены три существенных типа систем, которые могут быть использованы будущими экономистами для торговли. Конкретизированы направления дальнейших исследований по осуществлению технического и фундаментального анализа валютного рынка.The article is devoted to the issue of professional training of future economists for work at the currency market on the basis of the computer program MetaStock. The purpose of the article is to disclose methodical bases of forming future economists' knowledge and skills in testing trade system on the basis of software MetaStock.
| 4. |
Костенко Р. В. Підготовка майбутніх економістів до роботи з аналітичними лініями в процесі професійної діяльності на валютному ринку на основі програмного продукту MetaStock [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Вісник післядипломної освіти. - 2010. - Вип. 2. - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2010_2_11
| 5. |
Костенко Р. В. Формування у майбутніх економістів знань, умінь та навичок роботи з технічними індикаторами на основі комп'ютерної програми Metastock [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 1-2. - С. 197-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_1-2_36 Розкрито методичні засади формування у майбутніх економістів знань, умінь і навичок тестування торгових систем на основі програмного продукту MetaStock. Висвітлено наступні етапи засвоєння матеріалу в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців: копіювання та видалення тестів систем, порядок тестування систем, виконання запуску тесту системи за певним алгоритмом, ознайомлення з опціями тестування системи, графічного звіту, порівняння тестів систем, особливості використання системи максимального прибутку. Виокремлено три істотні типи систем, які можуть бути використані майбутніми економістами для торгівлі. Конкретизовано напрямки подальших досліджень щодо здійснення технічного та фундаментального аналізу валютного ринку.Раскрыты методические основы формирования у будущих экономистов знаний, умений и навыков тестирования торговых систем на основе программного продукта MetaStock. Освещены следующие этапы усвоения материала в процессе профессиональной подготовки будущих специалистов: копирование и удаление тестов систем, порядок тестирования систем, выполнение запуска теста системы по определенному алгоритму, ознакомление с опциями тестирования системы и графического отчета, сравнение тестов систем, особенности использования системы максимальной прибыли. Выделены три существенных типа систем, которые могут быть использованы будущими экономистами для торговли. Конкретизированы направления дальнейших исследований по осуществлению технического и фундаментального анализа валютного рынка.The article is devoted to the issue of professional training of future economists for work at the currency market on the basis of the computer program MetaStock. The purpose of the article is to disclose methodical bases of forming future economists' knowledge and skills in testing trade system on the basis of software MetaStock.
| 6. |
Костенко Р. В. Професійна підготовка майбутніх економістів до тестування торгових систем на основі комп'ютерної програми Metastock [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 1-2. - С. 254-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_1-2_44 Досліджено проблему підготовки майбутніх економістів до роботи на валютному ринку на основі комп'ютерних технологій. Подана педагогічна проблема набуває особливої актуальності та потребує грунтовного дослідження. Розкрито методику професійної підготовки майбутніх економістів на основі програмного продукту QUIK. Визначено ряд спеціальних знань, умінь та навичок роботи з програмними продуктами, що використовуються на валютному ринку.Исследована проблема подготовки будущих экономистов к работе на валютном рынке на основе компьютерных технологий. Данная педагогическая проблема приобретает особую актуальность и требует обстоятельного исследования. Раскрыта методика профессиональной подготовки будущих экономистов на основе программного продукта Quik. Определен ряд специальных знаний, умений и навыков работы с программными продуктами, которые используются на валютном рынке.Clause is devoted to a problem of vocational training of the future economists to job in the currency market on the basis of computer technologies. The given pedagogical problem gets the special urgency and requires thorough research. The purpose of clause is disclosing a technique of vocational training of the future economists on the basis of software Quik. A group of special knowledge and skills to work with software used in the currency market are determined.
| 7. |
Костенко Р. В. Підготовка майбутніх економістів до аналізу результатів тестування торгових систем на основі звітів комп'ютерної програми Metastock [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 3-4. - С. 195-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_3-4_34
| 8. |
Костенко Р. В. Визначення сутності понять "комп'ютерні технології" та "інформаційні технології" у науково-педагогічній Літературі [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 3-4. - С. 248-256. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_3-4_42
| 9. |
Костенко Р. В. Методологічні основи професійної підготовки майбутніх економістів до роботи на валютному ринку на основі комп'ютерних технологій [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2011. - № 5-6. - С. 160-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2011_5-6_25
| 10. |
Костенко Р. В. Індивідуальний підхід у професійній підготовці майбутніх економістів [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2012. - № 7-8. - С. 176-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2012_7-8_32
| 11. |
Костенко Р. В. Компетентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх економістів до роботи на валютному ринку [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2012. - № 7-8. - С. 197-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2012_7-8_34
| 12. |
Удод О. А. Клінічна оцінка відновлень ендодонтично пролікованих зубів [Електронний ресурс] / О. А. Удод, Р. С. Костенко // Український стоматологічний альманах. - 2020. - № 2. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Usa_2020_2_7
| 13. |
Удод О. А. Прямі та непрямі реставрації зубів: клінічний стан і оцінка [Електронний ресурс] / О. А. Удод, Р. С. Костенко // Вісник стоматології. - 2020. - Т. 35, № 1. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VSL_2020_35_1_8 Для відновлення зубів після ендодонтичного лікування застосовують пряму або непряму реставрацію, однак єдиних підходів не визначено. Мета роботи - клінічна оцінка прямих та непрямих відновлень зубів бічної групи після ендодонтичного лікування у різні терміни спостереження. У проспективному рандомізованому дослідженні обстежено 79 осіб, в яких було відновлено 170 молярів з порожнинами 2 класу за Блеком після ендодонтичного лікування. У 38 пацієнтів 89 зубів (52,4 %) були відновлені прямим методом з фотокомпозита, у 41 пацієнта було проведено 81 непряме відновлення з керамічного матеріалу за цифровими технологіями. Стан реставрацій оцінювали через 6 та 12 місяців за клінічними критеріями. У термін 6 місяців за клінічними критеріями виявлено порушення у 6 прямих (6,7 %) та у 1 непрямій реставрації (1,2 %). Через 12 місяців серед прямих відновлень встановлено руйнування 2 з них (2,2 %), порушення анатомічної форми - у 6 реставраціях (6,7 %), крайового прилягання - у 5 (5,6 %), крайове забарвлення - у 9 реставраціях (10,1 %), дефекти контактного пункту - в 11 випадках (12,4 %). Зазначені порушення були у 13 відновленнях (14,6 %). У той же час, анатомічна форма та крайове прилягання були порушені лише в 1 непрямому відновленні (1,2 %), крайове забарвлення, як і дефекти контактного пункту, виявлено в 2 реставраціях (2,5 %). Загалом, з порушеннями було 2 непрямі реставрації (2,5 %). За підсумками двох обстежень з порушеннями виявлено 19 прямих відновлень (21,3 %) та 3 непрямі реставрації (3,7 %). Висновок: бічні зуби після ендодонтичного лікування доцільно відновлювати керамічними матеріалами за непрямим методом.
| 14. |
Міленко О. Г. Вплив препаратів на ефективність інокуляції посівного матеріалу сої [Електронний ресурс] / О. Г. Міленко, А. А. Сідаш, М. М. Невкритий, О. В. Плішко, Р. В. Костенко // Аграрні інновації. - 2022. - № 16. - С. 49-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrno_2022_16_10
| 15. |
Костенко Р. В. Розвиток ціннісних соціальних уявлень майбутніх менеджерів наукових проєктів [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2023. - № 3. - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2023_3_18
| 16. |
Костенко Р. В. Розвиток лідерських якостей майбутніх освітніх менеджерів у процесі практичної підготовки [Електронний ресурс] / Р. В. Костенко // Перспективи та інновації науки (Серія "Педагогіка", Серія "Психологія", Серія "Медицина"). - 2023. - № 14. - С. 237-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prainnsc_2023_14_22
|
|
|